veckan !

Måndag - spanska nationella, Plugga
Tisdag- matte nationella, spanska nationella, plugga träna
onsdag- historia prov, träna jobba 1630-2030
torsdag - VIIIILLLAAA och hjälpa martina, träna
fredag- plugga,träna
lör- vila och göra ngt roligt,
söndag- plugga, jobba



ohhh vilket så underbart härligt liv man har de sista veckorna nu innan skolan slutar,
fyy känner mig död med allt plugg, jag är nergrävd i högar upp till taket, men nu
skall malin lägga ner böckerna efter 2,5 timmars plugg, ändå helt skapligt duktigt?
Och ducha krypa ner lite pretty woman och njuta :)

Kärlek <3


Kommentarer
Postat av: Martina

Flott att du ska hjälpa mig på torsdag.. det visste inte ens jag. Men du är så välkommen. Det vet du älskling.. Eller menade du nån annan Martina?

2009-05-19 @ 16:39:06
URL: http://frossa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0