Söndag!

                 


Min söndag i bilder, efter en natt av väldigt lite sömn såå fick pappa för sig att vi skulle träna när ja kom hem, död som ja var kunde ja inte säga nej, så drog motvilligt på mig träningskläderna. Ett medel pass som var otroligt jobbigt ( får skylla på sömnen) såå har ja bara varit hemma, planerat vilka klädningar ja skall ha med mig inför resan, kollat gossip girl, soviit ätit stora skedar av glass och försökt plugga.. Ahh på tal om plugga? Det går verkligen inte, har ingen insperation över huvudtaget, hoppas att veckans stress gör att jag själv inser att ja måste ta mig rejällt i kragen : )
Klockan står på tio i nio, och malin säger natti natti med en film :) Myysssigt
 
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0