Ngt att längta till..

                   
Pappa och ja har nu bestämt, och han har bokat en resa om exakt 15 dagar, lördag om två veckor, och jag kan inte säga
annat än att ja längtar ngt fruktansvärt mycket. Bara komma bort, rensa tankarna , ligga på en vit strand och bara njuta. Njuta och älska livet, njuta och känna att jag kan vara lycklig nu. För det är det jag vill, vara lycklig, sluta gråta, jag vill verkligen skratta och le , och känna att jag är den lyckligaste i hela världen.. Wow visst låter det fantastiskt?

Ibland tror jag att ja bryr mig för mycket vad andra tänker, och glömmer bort vem jag är och vad jag känner, varför får man inte gråta om man är ledsen, men framför allt varför får inte jag också skratta.. Eller finns det ngn regel att jag måste va ledsen hela dagarna ? För det orkar jag inte. !
Ikväll skall jag caroline och cornelia ut och fika , så det blir mysigt :) : )

Men sålänge ta hand om er, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0