Men malin var är trappan ngn stans?

Malin mamma och theo begav sig neråt till den stora staden för att finna lycka i att köpa student presenter, efter 5 min i affären så tänkte ja med en suck att detta aldrig skulle gå.. När mamma stod å berättade va sanne o carro gillade och ja tänkte, men herregud lilla mamma, vilken planet kommer du ifrån..Så hittade vi ifall riktigt fina grejer tkr ja. Såå jag är super nöjd. Vi var även duktiga och köpte tyg till min byrå, vilket vi planerat i typ ngr månader.
Vi besökte även macdonalds, hälso freak som mamma är så brukar hon liksom inte va där och äta så mkt..

Mamma - Men malin var är trappan till undervåningen ?
Jag - Mamma dom byggde om för unjefär 7 år sedan kanske..
Mamma- jaha, tsss var nog ett tag sen jag åt här..

Inte jätte uppdatterad, men så söt mammi är..  hahaha

Ikväll vet jag faktikst inte vad som står på schemat, kanske blir slappt framför melodi.. Men vem vet, den som lever får se; )

Take care, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0