lite morgon tankar..

Vaknade av att pappa stängde dörren när han gick på morgonen, du vet man  ligger å vrider sig, fortfarande
trött, fortfarande inte vaken, och fortfarande vid dröm stadiet, då just då fick ja min supper ide att jag skall
ändra om, jag skall dessutom ha en bryå från min syster, skulle köpa den pga deras flytt och de får inte plats
med den.. ja tkr faktiskt den är hur fin som helst, och tror de skulle bli jätte bra..
Min tv är lite dum för den går inte å vinkla neråt, alltså är de jobbigt å kolla på tv eftersom den är på högre nivå en när ja ligger i sängen.. Såå denna byrån från TT (tina,tommy) skulle va en jätte bra lösning.. Ja har inte mätt, eller ngt, o vet inte ens om det funkar, :D men det är la det spännande med livet, vi får liksom se:D Såå i eftermiddag skall de komma å lämna såå aaa, ikväll blir det ändra om här hemma efter jobbet.Innan dess lunch med pappa och en vandring till biblan för att låna böcker om montenegro: D Späääännnande en vecka imorgon innan vi åker ju :):)

Hoppas ni får en bra dag<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0