Känslornas helg..

Känner ni att ni får ett helt regn av lycka,gråt,skratt,besvikelse.. Ahh
de dropparna av regn var min helg, går inte in på ditaljer, Men den va
himla bra faktiskt, ja blev verkligen förvånad och kännde ett hopp om
att jag någon gång skulle sluta va ledsen, samtidigt som de känns som
ja står på noll igen, vilket är himla jobbigt faktiskt..

Imorgon är det måndag och veckorna rullar på, snälla ge mig brända ben och
massa fräknar och en stor sol med en härlig glass i handen: ) Mums !
Och jag säger stort Ja tack ! Kom precis hem från en kvällspromenad med
josefine var å åt lite hos henne sen också, hur mysigt som helst, en riktigt
bra tjej..

Sov tajm på g, trött ? inte ett dugg !

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0