En dag som en prinsessa !

Det var en gång en liten flicka, med såå blont och vackert hår, hon satt
alltid utanför sitt slott och drömde sig bort, att en dag skulle det komma
en vacker prins ridande på sin vita häst och charma han med hans
leende..


En gång blev flickan större och insåg att hon inte längre var en prinsessa så
'ist fick hon leva sitt prinsess liv, "fem" års liv i sitt rum ist. Just därför har
jag ett rosa rum med bara vita saker i,, Hmm idag inhandlade jag mig en sänghimmel
också.. så där toppen över i ett.. lr toppen av kronan.. Jadu känns som ja är tillbacka
när jag var fem och lekte med barbies.. Wiiie
livet är väl underbart !


/ sessan <3

Kommentarer
Postat av: pade

Malin:( kan du skicka sms för jag har tappat bort alla mina mob nr:( inklusive ditt:(//Din pade:)<3

2009-06-02 @ 23:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0