Dagens i-landsproblem !

Jag har mått så himla dåligt idag, verkligen gått fram och tillbacka och tänkt, och
det pinsama i detta är att de är sånt otroligt fjant problem så ja nästan skäms
över mig själv... problemet lyder, ja har absolut inget o ha på mig, I know klart
ja har det, eftersom man köper alltid ngt nytt, men nej de är faktiskt ren sanning..

Såå hur skall man göra? Ta ngt halvtfult ? Låna ngt från systern? Lr köpa ngt nytt
för pengar jag inte har.. Hmm tror de blir de sista,
Imorgon skall ja träffa valle och gå en friskande morgonpromenad kl 8, Hörde ni?
Klockan 8:00 på en ledig dag, wow ja är imponerad själv, men klockan halv elva skall jag
vara hos syster för lovning av hjälp, sen fira morsdag för tidigt med mamma.. Plugga
aaa de är ju ngt man också borde göra.. ohh hua hua va mkt, bäst ja slutar skriva och
ruskar om mitt liv.. Inte lite ruskning, hallåå det behövs en orkan och en storm för att
jag skall hinna allt jag skall göra.. Jiipppii ? no no

Love<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0