100 saker om mig själv !

Tänkte vara lite som alla andra, och skriva en sån där klassisk 100 saker om mig
själv lista innan ja skyndar iväg till dagens jobb stund :)

1. Jag heter Malin alice elisabeth engwall
2. Jag är den yngasta dottern av engwall
3.Om man mätter mig från topp till två är jag 1,58,5
4.Min allra bästa vän heter cornelia
5.Min favorit färg är rosa med stort R
6.Skaldjur i alla former är smaskens !
7. Har flyttat 5 gånger
8.Killar med chinos är enligt mig sån sjuk smält varning !
9. Har alltid haft lite dysleksi
10.Drömmer om ett jobb som jurist
11. Har blivit taggen som en pluggis
12.Första kyssen var med philip
13.Första pussen var i en tvättstuga
14.Min storebror är nog den underbaraste killen jag känner.
15.Jag gillar verkligen inte min chef.
16.När jag är ledsen är den första jag ringer cornelia
17.Glass kan alltid göra mitt liv bättre.
18.Jag är hur bra som helst på att göra bort mig.
19.Första gången ja vaxade mig så råkade ja fastna på golvet med klistret.
20.Jag har gråtit ett antal gånger på offentliga platser
21.Mina favorit strumpor är rosa med prickar.
22.Caroline är den person som ja verkligen är glad att ja träffat.
23.Ibland funderar jag på hur det skulle vara att vara en kille..
24.Jag har kastat ägg på en stadsbuss
25.Jag har klätt ut mig till en kyckling och knackat dörr
26.Jag stannade till nu och åt en lax macka
27.Om ja skulle åka till en öde ö skulle jag ta med mig ett fiskespö
28.Min mobil är en rosa sony ericsson
29. Det är väldigt få personer jag verkligen älskar,men dem älskar jag högt
30.Hide away med laleh är min största depp pepp låt
31.Jag tjänade ca.23 tusen förra året, och köpte bara upp det på strunt saker
32. jag skulle vilja byta namn till maulina
33.Jag är fortfarande kär
34. Min faster heter anna -lena
35. Min pappa är otroligt snäll mot mig, och ibland mer än mina syskon
36. Jag gick ut högstadiet med bra betyg
37. Jag har varit väldigt deprimerad i vissa perioder, men alltid kommit ut .
38. Jag var på konfa läger i norr land
39.Jag har spelat fiol sen jag var liten
40.Min dröm var att en dag bli sy slöjds lärare
41.Jag faller för killar som kollar på mig och ser vem jag verkligen är
42.jag vill antingen bo i stockholm lr utomlands när ja blir äldre
43. Jag har ljugit för en vän och verkligen ångrat det.
44. Jag har en silvrig moped
45. Har ngn slags kärlek till kärleken, allt med rosor gulle gull, och rosa små hjärtan !
46. Har tält fobi
47.Gömde alltid min fiol i högstadiet för trodde ja skulle bli retad
48. Jag var hemligt kär genom hela högstadiet .
49. Min dröm dejt är på en picknik eller på ngn slags utflykt
50.Zac efron är dö snygg
51.Jag har ganska bra själv känsla
52. Alexander ryback var en redig pärla i eurovision
53. Jag är riktigt stolt att jag är duktig på att prata inför folk
54.Om jag blir nervös så babblar jag ofta på om skolan
55. Min blogg är hemlig egentligen, för jag tkr mitt namn är lite pinsamt
56. Namnet bobi hittade cornelia på för hon tyckte jag hade stora bröst i högstadiet
57.Jag känner mig så flickig när jag går i kjol eller klädning
58. Om 7 dagar skall jag till montenegro
59. Jag gråter som bara den till alla älskar alice filmen
60. Jag är ett skilsmässo barn
61. Mamma tvingade mig till aa nu tid att alltid åka med hjälm, så gömde alltid den i den hemliga skogen
62. Cornelia och jag sprang alltid där vi inte fick.
63. För två år sen smett jag iväg till gbg med cornelia och var på hotell
64. Jag har ca. 70 tröjor
65. Jag pussar alltid sänglampan innan ja skall sova ( dålig vanna)
66.Varje tisdag går jag på stöd svenska
67. Jag grät på mitt förra utvecklingssamtal
68.Jag har haft en gift spindel mellan mina kläder i gaderoben när den rymde
69. Första gången jag drack var jag 16 år och de va inte gott
70. Jag har "dumpat" en kille för ja tycke han var för fattig- inte stolt !
71. Idag flyttade jag om i mitt rum.
72.Jag sjunger alltid i duchen
73. Brukade alltid blåsa håret och leka carola hemma
74. jag sög på tummen tills jag var 7 årr
75. Mina barbie dockor ligger i gaderoben fint nerpackade
76. jag är alergisk mot sulfa
77.I 1 an opererade jag blindtarmen
78.Min platttång är min allra närmsta kompis
79. Jag har alltid velat vara lite som min kusin maria när jag var yngre.
80. Jag gillar inte barn särkilt mycket
81. Brukar smyg äta godis och annat på kvällarna
82. Har smittit från sevil polisen
83. På min bal i trean skall ja ha en klädning som marissa har i oc
84. Jag har alltid velat ha en rosa jacka
85. caroline jag och cornelia är typ världens bästa flickor !
86. Jag tkr själv jag är ganska rolig
87. Jag säger skall ist för ska,
88. patrik är min närmsta kill kompis
89. Första gången jag åkte buss själv till göteborg satt jag å skakade för ja trodde jag skulle dö..
90. Min första fest jag gick på var i 9an
91. Jag tycker såna som får ig är korkade
92. Vill alltid tro det bästa om folk
93.Jag bitter på naglarna
94. Jag har ögon fobi
95.Jag döpte cornelia till coco!
96. Bara 4 kvar till slutet
97. Jag älskar lakris
98. I femman åt jag championer med kaviar - GÄÄÄMT!
99. Jag har alltid velat gå på en dejt med .........
100. Jag talar 100% sanning !

Kommentarer
Postat av: Coco

2009-05-22 @ 19:49:00
Postat av: Coco

hahah bobi . de va gött fett nice. :D Ja kännde att ja visste 100 saker om bobi redan. ja tycker att klistret med vaxet är en riktig höjdare och dumpat en kille för han va fatti va rediga höjdare såklart! ;D Älskar dig my darlinh!<3

2009-05-22 @ 19:51:03
Postat av: Malin

Hahah coco, <3<3 Oh ja vet ju allt om dig sockerkringlan:D

2009-05-22 @ 21:20:19
URL: http://boobiieblogg.blogg.se/
Postat av: Martina

men älsklingen min. Du har många mostrar men ingen som heter Anna-lena. Däremot en faster.. ;)

2009-05-24 @ 13:38:48
URL: http://frossa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0