Far och dotter resa : )

Hemma igen, uppackad resväska och en kylla som kom imot en, och en insikt hur mkt måsten man har. Nu sitter jag i myskläder och väntar på lite humer soppa, sen skall ja kila iväg till min Bigsister och hjälpa till lite. Resan började lördagen den 30:E och jag kom hem igår (läs lördag)

Efter att fått besked om dåligt väder på flyget såå kändes de inte såå kul, men att sen komma ur flyget och mötas av en speciel utomland lands doft gjorde att jag fick största leendet i stan ( i Tivat då alltså)

Helgen bjöds ifall på regnfall från himlen, men mkt skaldjurs mat och vackra vyer. När veckan rullade på åkte vi in till bar och budva, två lite större städer som låg utanför den lilla staden vi bodde i.. Vi besökte också Albanien, ngt ja trodde skulle va vackert med massa mosker, men ett land av bröte och bara massa hemskheter. Om man säger så de krig och oroligheter som varit där märker man att landet har i bagaget när man är där.. Men annars mkt vackert utsikt från de höga bergen..

Resan var en härlig tripp med pappsen, var fundersam om vi skulle hålla sams, men de va jätte lyckat och mysigt. Dåligt väder i början men lite skönt också då de inte va äckligt varmt så man faktiskt kunde göra ngt .. : )

Men nu skricker sängen att ja skall gå dit, nu väntar de härliga livet i kalla sverige och skola imorgon, ngt jag inte har tänkt på i en vecka, och intalat starkt att ja redan har sommarlov.. Vem vill gå en vecka till liksom?
Haha inte jag.. :)

Bilder kunde visst inte laddas upp, men får fixa det ngn annan gång.. A juste natti tajm,

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0