Är det så det skall vara?

Är sommaren den tid då man bara skall hoppa på cykeln, i klädd en klädning,
den tiden då man bara ler.. Den tiden allt skall vara så underbart.. Snälla
hoppas att svaret på den frågan är ja ! (A) plllleeeasseee :)

Idag har Jag varit en snäll dotter och hjälpt min far att ta prover, sen åt vi en
otroligt go räk macka uppe på gränna, ( kaffehyttan) Mums !: D Jag sitter här med lite orklös
kraft jag inte riktigt vet vad jag skall göra med.. På ett sätt känner jag för att
åka iväg och göra ngt mysigt / roligt.. Samtidigt går min vilja att bara stanna hemma, inte
röra mig ur fläcken och bara sova.. Låter det inte lockande;) ? Fast känns lite halv depp när det
är sol och folk ligger på stranden och jag sitter inne framför datorn..  Men lov är väl också att just
få göra det, - Ingenting !

Nu skall jag byta om till kjol å linne och ta cykeln till ingenstans. <3

Trevlig sommar: ) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0